Árulkodó jel még a hütőmaszkon körbefutó kék csík,és a VW Motorsport embléma. Amint a képeken is látjátok a Limited Golf egy széria 5 ajtós GTI-nek tünik 87 előttről.
Láthatunk egy két érdekességet,a széria 16V-hez képest. A generátor,át lett helyezve,helyet adva a G töltőnek,a levegő a motorba is az ellentétes oldalon jut be... Ha figyelmesen körbenézünk akkor a zárhídon találhatunk egy VW emblémával jelzett táblát amin nagy betükkel szerepel a LIMITED felirat és egy sorszám. Ez azért érdekes,mivel ezt a típus összesen 70! darabos szériában gyártották.
A belső térben is megfigyelhetünk egy érdekességet,mégpedig a müszeregységet,ami első ránézésre egy hagyományos MFA-s müszeregység,de ha jobban megnézzük észrevehetjük,hogy a Golf Limited müszeregysége 300 Km/h-ig van skálázva.Az autót egyébként az akkor rendelhető szinte összes extrával felszerelték,úgy mint ABS,légkondícionáló,szervokormány,elektromos ablakok/tükrök,napfénytető,ülésfütés...
Ha valaki úgy dönt,hogy szeretne egy ilyen "szekeret" annak igencsak mélyen a zsebébe kell nyúlnia,ugyanis rengeteg különleges alkatrész kell hozzá,amiket manapság szinte lehetetlen megszerezni,Ezek közül a két legdrágábbat emelném ki: A hengerfej ára forintban 270.000 Ft körül van,(Euroból átszámolva) ezenkívül egy különleges generátor is kell aminek az ára 140.000 Ft körül mozog. Az alkatrészek listája igen hosszú,van köztük pár eurós "apróság" de lényegesen nagyobb tételek is.